اخبار

حضور شش تولید کننده سوئدی ماشین آلات نساجی در نمایشگاه ایتما آسیا

در نمایشگاه ایتمای آسیا که در تاریخ ۲۰ تا ۲۵ اکتبر برگذار خواهد شد، شش شرکت تولید کننده ماشین آلات سوئدی نیز حضور خواهند داشت. در این نمایشگاه جدیدترین نوآوری های موجود در عرصه تولید در بخش های مختلف صنایع نساجی ارائه خواهد شد.

کمپانی التکس در سالن ۳ غرفه C15، سیستم سنسور نخ پارگی Eye Compact را برای فرایند تافتینگ عرضه خواهد کرد که در آن دیگر نیازی به کنترل دستی نخ نبوده که این باعث بهبود کیفیت و کارایی می شود.

به گزارش سایت نساجی امروز، در همان سالن غرفه C01 کمپانی آیرو ای بی، تولیدکننده تجهیزات مربوط به تغذیه نخ، پیشرفت های جدیدی را که به ویژه در زمینه ی پارچه های فنی و موارد کاربردی پر طرفدار صورت گرفته است، به نمایش خواهد گذاشت.

کمپانی ای سی جی کینا در سالن ۵ غرفه B03 ماشین منحصر به فرد خود را که ویژه بستن بالش است، نمایش می دهد. این ماشین برای بستن انتهای باز بالش با دوخت لاک استیچ طراحی شده و سرعت خروجی نیز ۹ بالش در دقیقه است.

کمپانی ای اس اتوماتکس در همان سالن غرفه D51 چند جزء جدید از ماشین آلات را ارائه خواهد کرد برای مثال سجاف گذاری عرضی پارچه های حوله ای که باعث افزایش ۱۰ درصدی تولید می شود.

کمپانی اتون سیستم ای بی که ارائه دهنده ی راهکارهای منحصر به فرد و انعطاف پذیر برای صنایع پوشاک، منسوجات خانگی و سایر صنایع سبک است، جدیدترین محصول خود تحت عنوان Etonnote  را که ابزاری برای کنترل بیشتر تولید است، در سالن ۵ غرفه B11 به نمایش خواهد گذاشت.

کمپانی بالدوین جیمک نیز جدیدترین یافته های خود را در زمینه ی تکمیل، مرطوب کردن مجدد و مدیریت مصرف آب و مواد شیمیایی عرضه خواهد کرد. با استفاده از تکنولوژی های این کمپانی میزان مصرف آب و مواد شیمیایی کاهش یافته، میزان پساب های فرایند کم می شود و زمان خشک شدن نیز کوتاهتر می گردد. غرفه این شرکت A06 در سالن ۶ است.

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *