اخبار, بازدیدها, پوشاک

افتتاح اولین مرکز آموزشی آزاد فنی و حرفه ای در هپی لند

امروز – ۹ مرداد ماه ۱۳۹۸ – با حضور سرپرست استانداری گیلان، مدیرکل فنی و حرفه ای استان و فرماندار شهرستان رشت اولین مرکز آموزشی آزاد فنی و خرفه ای در مجموعه کارخانجات هپی لند افتتاح شد.

مدیریت کارخانه هپی لند با هدف اشتغال زایی در بلند مدت و آموزش در کنار تجربه و آشنایی با صنعت پوشاک، اولین مرکز آموزشی از نوع الف را راه اندازی نموده است. با ایجاد خروجی از افراد تعلیم دیده امید است که در آینده این افراد قادر به ایجاد کسب و کار خویش باشند و بتوانند گوشه ای از رونق اقتصادی را رقم بزنند. در این بین نیز آقای دکتر زارع سرپرست استانداری گیلان، دکتر حسینی مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای استان گیلان و آقای مومن زاده فرماندار رشت با تاکید بر اشتغال زایی، از ایجاد این مرکز آموزشی، که اولین نوع در سطح کشور در حوزه پوشاک می باشد، اعلام حمایت نمودند و امید است که در آینده با همکاری و تعامل ادامه داشته باشد.
شرکت هپی لند با استفاده از ۹۷ درصد تولیدات داخل برای هر فصل می تواند بیش از ۱۰۰ نوع محصول مناسب فصل را تولید که باعث اشتغال بیش از ۱۰۰۰ نفر به طور مستقیم شده است و بیش از ۳۰۰۰ نفر نفر نیز غیر مستقیم دارای منافع می باشند. هرچند که تحریم های ظالمانه غرب بر ایران و اقتصاد کشور تاثیر گذارده، اما شرکت هپی لند با درک این مساله و مشکلات معیشت هموطنان، سعی نموده است تا پوشاک تولیدی را با قیمت مناسب و در خور شان تولید نماید و از سوی دیگر بتواند همه سلیقه ها را تحت تاثیر قرار دهد.

شرکت هپی لند از بزرگترین صنایع تولید پوشاک در ایران و خاورمیانه می باشد که علاوه بر داشتن بیش از ۵۰ شعبه فعال در سراسر کشور، دارای شعباتی در خارج از ایران نیز می باشد.

 

یک فکر در & ldquo؛ افتتاح اولین مرکز آموزشی آزاد فنی و حرفه ای در هپی لند & rdquo؛

  1. زیبا گفت:

    خیلی خوبه ولی لاین بانوان خیای کسری لباس پاییزه و زمستانه دارد و لاین دخترانه ساییز بزگ ندارد تنوع کاپشن رنانه و دخترانه هودی و سویشرت زنانه لباس خواب دخترانه و زنانه شال و روسری پاییزه و زنانه ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *