اخبار, ایده های تازه, دانستنی های پوشاک

بررسی ایده آویز و بسته بندی لباس

صنعت پوشاک وسعت فراوانی دارد که در هر صنف آن می توان با به کار گیری ایده های متنوع ، درآمد خوبی را کسب نمود . ایده آویز و بسته بندی از دسته ایده هایی می باشد که مرتبط با لوازم جانبی پوشاک بوده ولی در عین حال بازار خوبی برای آن پیش بینی می شود . در این سری از ایده های صنعت پوشاک قصد تشریح و بررسی چندین ایده ی مصور را داریم تا شاید برای افرادی که می خواهند تازه شروع کنند دارای جذابیت بوده و قابل الهام گیری باشد .

ایده بسته بندی و آویزی(قابل تبدیل)

یکی از ایده های خوب در این رابطه ، بسته بندی هایی است که تبدیل به آویز می گردد و در عین سادگی ، جذابیت ویژه ای نیز خواهد داشت . همچنین تاثیر تصویر سازی این ایده در ذهن را نیز نمی توان نادیده گرفت . پیش بنی می گردد که فروشگاه های لباس ، از این محصول استقبال زیادی خواهند کرد . همانطور که ذکر شد ، تولید این محصول کار دشواری نبوده و با درج یک راهنمای استفاده می توان توجه مخاطبان را بدان جلب نمود.

[boc_img_gallery image_ids=”7679,7678,7677″]

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید ،این یکی از فرم های ساده بسته بندی می باشد که با طراحی ساده ،تبدیل به آویز یا Hanger میگردد که به نسبت جنس مقوا ، استقامت آن در تحمل وزن لباس متغیر است . (با کلیک بر روی هر تصویر ،اندازه واقعی را می توانید مشاهده نمایید)

[boc_img_gallery image_ids=”7687,7686,7685″]

طرح دوم با کمی تفاوت ، همین کارایی را دارد که البته در طراحی آن باید دقت نظر بیشتری داشت و تصویر سوم آن که مربوط به برند h&m می باشد کمی متفاوت تر است.

[boc_img_gallery image_ids=”7681,7682,7683,7684″]

طرح سوم (تصویر بالا) ایده آویز و بسته بندی ، در عین حالی که هزینه بیشتری می طلبد ولی به دلیل استقامت بیشتر و راحتی استفاده مشتری، به نظر توجه بیشتری جلب می نماید .

ویژگی های این ایده آویز و بسته بندی

ویژگی این سه طرح ، قابل تبدیل بودن بسته بندی به آویز می باشد که برای فروشگاه هایی که محصولات رگالی دارند ، بسیار مناسب بوده و در عین حال یک تبلیغ ماندگار برای برند آن لباس نیز محسوب می گردد . اگر می خواهید در این حوضه فعالیت نمایید در نظر داشته باشید که فضای خالی رو این بسته بندی ها برای تبلیغ برند مربوطه بوده که می تواند با در نظر داشتن طرح دلخواه صاحب فروشگاه یا برند ، این محصول را طبق سلیقه ی ایشان تولید کرده و زیر دستگاه چاپ دهید .

به غیر از بحث تبلیغات ، هزینه ی نهایی مناسب این محصولات نیز یکی از ویژگی های مهم آن به شمار می رود . با یک چاپ و افزودن خلاقیت های نو می توانید بازار خوبی را از آن خود نمایید .

دیگر طرح های ایده آویز و بسته بندی (جداگانه و غیر قابل تبدیل)

در تصاویر زیر طرح های دیگری از تصاویر این ایده آویز و بسته بندی را قرار داده ایم تا بتوانید با الهام گیری ، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

[boc_img_gallery image_ids=”7689,7690,7691,7692,7693,7694,7695,7696,7697,7698,7699,7700,7701,7702,7703″]

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *