اخبار, اطلاعیه ها, خبرهای دنیای نساجی, مراسم, مهمترین خبرها, همایش نساجی

تجلیل از مجموعه کارخانجات هپی لند(سرزمین شاد)به عنوان کار آفرین برتر سال

دوازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرین برتر با همکاری مشترک اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه گیلان در تالار حکمت برگزار شد.

دکتر بی نظیر جلالی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به اینکه کارآفرینان گیلانی پیشتازان عرصه اقتصاد و اشتغال هستند اظهار داشت: مدیران دولتی در راستای حمایت از کارآفرینان باید از بیان سخنان کاسته و به عملکرد خود بیفزایند و با بیان اینکه کارآفرینان در عرصه اقتصاد و اشتغال با وجود شرایط سخت و نابه‌سامان، قهرمانانه فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: تلاش جوانمردانه کارآفرینان در مسیر اعتلای عرصه اقتصادی کشور قابل ستایش است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان دولتی باید به طور ویژه صدای کارآفرینان را شنیده و به منظور رفع موانع پیش روی این افراد اقدام کنند گفت: از سال گذشته ارتقاء فرهنگ کارآفرینی در دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دنبال می‌شود.

در ادامه :در این جشنواره استانی از ۷ کار آفرین برتر در بخش صنعت و خدمات قدردانی شد و مجموعه کارخانجات هپی لند به عنوان یکی از کارآفرینان برتر در زمینه پوشاک در استان گیلان معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *