اخبار, خبرهای دنیای نساجی

تولیدکنندگان ایتالیایی ماشین آلات نساجی در راه ایران

سلسله نشست های ماشین آلات نساجی رود شو در روزهای ۱ تا ۹ خرداد با حضور ۲۸ تولیدکننده ایتالیایی در شهرهای تهران، یزد، اصفهان و مشهد برگزار می‌شود.

۲۸ شرکت تولیدکننده ماشین آلات نساجی در مجموعه نشست‌هایی در ایران شرکت خواهند کرد.

این نشست‌ها که توسط آژانس تجارت ایتالیا و اتحادیه تولید کنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا و تحت حمایت وزارت توسعه اقتصادی ایتالیا برگزار می‌شود، به تولید کنندگان صنعت نساجی ایران اجازه خواهد داد تا دانش خود را با برخی از تولید کنندگان برتر ماشین آلات نساجی ایتالیا بسنجند و با به‌روز‌ترین راهکارها در زمینه فرآیند تولید نساجی آشنا شوند.

رافائلا کارابلی، رئیس اتحادیه تولید کنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا در‌این‌باره گفت: در سال‌های اخیر، تحریم‌ها فرآیند مدرنیزه شدن صنعت داخلی ایران را به تعویق انداخته و مانع از ادامه حضور رقابتی این کشور در عرصه جهانی شده است… در سال ۲۰۰۴، ایران در بین ۱۰ بازار بزرگ صادراتی ایتالیا در این صنعت قرار داشت. پس از سال‌ها رکود مطلق، تجار ما شروع به تجارت ثابت با ایران کرده‌اند. من اطمینان دارم که این نمایشگاه رودشو به جبران زمان از دست رفته گذشته کمک خواهد کرد.

 

در سال ۲۰۱۵، صادرات کالاهای نساجی ایتالیایی به ایران به ۸ میلیون یورو رسید. تقاضا در ایران برای انواع کالاهای ایتالیایی بالاست، اما ماشین‌های فینیشینگ و نخ ریسی ایتالیایی بیشترین مشتری را در این کشور دارند.

 

منبع : نساجی امروز

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *