اخبار, سرزمین شاد, مهمترین خبرها, هپی تک

حضور همکاران واحد دانش بنیان هپی لند در نخستین نمایشگاه و همایش بین المللی صنعت بازی های رایانه ای ایران تهران (تی جی سی)

حضور همکاران واحد دانش بنیان هپی لند در نخستین نمایشگاه و همایش بین المللی صنعت بازی های رایانه ای ایران تهران (تی جی سی)

این رویداد با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و شرکت Game Connection فرانسه برگزار شد و در آن ۱۲۶ شرکت و بازی‌ساز مستقل ایرانی و خارجی از کشورهای کانادا، اتریش، روسیه، فرانسه، ژاپن، استونی، پرتغال، آلمان، لهستان، هلند، فنلاند، قبرس، اردن، ترکیه، چین و مالزی حضور داشتند.

همچنین ۵۸  بازی‌ساز معتبر و باتجربه از کشورهای ایران، فرانسه، استرالیا، سوئد، امریکا، کانادا، روسیه، آلمان، اسپانیا، پرتغال، انگلستان، لهستان، صربستان، ژاپن، ترکیه و امارات، در محورهای تکنولوژی، طراحی بازی، مدیریت پروژه، هنری و کسب و کار به سخنرانی پرداختند. علاوه بر این برگزاری پنل‌های تخصصی در حوزه توسعه بازار، برندسازی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایران در این رویداد پیش‌بینی شده است.

دو نشست تخصصی ویژه مخصوص اسپانسرهای رویداد نیز با عنوان «نگاهی به صنعت بازی های رایانه ای ایران و تاثیر مثبت ایرانسل بر آن» و پنل معرفی شرکت آریو با عنوان «اجازه بدهید قهرمان درون شما، بازی کند» در TGC برگزار شد.

برپایی ۶ کلاس تخصصی یک روزه، از دیگر برنامه‌های این رویداد بوده است. مدرسان بین‌المللی این کلاس‌ها به صورت فشرده، موضوعات مهم و کاربردی را به شرکت‌کنندگان آموزش داده اند .

نخستین رویداد TGC قرار است ۱۵ و ۱۶ تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد .

[boc_img_gallery image_ids=”7814,7815,7817,7818,7819,7820″]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *