اخبار, سرزمین شاد, مهمترین خبرها, هپی تک

نقد و بررسی بازی مارمولک توسط دو منتقد اپلیکشن معتبر

نقد و بررسی بازی مارمولک توسط دو منتقد اپلیکشن معتبر

درپی انتشار بازی مارمولک توسط تیم دانش بنیان هپی تک و استقبال و علاقه کاربران ، شاهد تحلیل های ریز بینانه سایت های نقد و بررسی هم بوده ایم . در زیر دو مورد از تحلیل ها قرار داده شده است .

[boc_heading html_element=”h4″ alignment=”center” css_animation=”left-to-right”]نقد و بررسی توسط وبسایت ذره بین [/boc_heading]

اگر شما هم یکی از طرفداران بازی های حدس کلمات هستید، ذره بین مارمولک را به شما پیشنهاد می کند. یک  بازی فوق العاده جذاب و با مزه که ساعت ها درگیر آن خواهید شد.

با جور کردن حروف و ساختن کلمات، مارمولک را به بالای کوه بفرستید و برای برنده شدن مارمولک تلاش کنید. بازی مهیج مارمولک، تنها یکی از هزاران بازی حدس کلمات استولی وجود کاراکتر مارمولک و نوع بازی، نشان از تفکر متفاوت، خلاقیت، ذوق و هنرمندی تیم هپی تک است. لطفا در ادامه برای آشنایی بیشتر با این بازی بامزه با ما همراه باشید…

ادامه مطلب

[boc_heading html_element=”h4″ alignment=”center” css_animation=”left-to-right”]نقد و بررسی توسط وبسایت پی نوشت [/boc_heading]

آیا می‌دانستید همه ما یک مارمولک درون داریم، مارمولکی که دوست دارد معلومات و سرعت عمل خود را به رخ دیگران کشیده و برتری خود را به همگان ثابت کند؟

حالا برای این‌که بدانید مارمولک درون شما چند مرده حلاج است، می‌توانید در رقابتی تنگاتنگ و نفس‌گیر با سایر مارمولک‌های مدعی، مارمولک درون خود را محک بزنید. مارمولک،هم یک بازی حدس کلمات است و هم یک بازی رقابتی. بنابراین فراموش نکنید سرعت عمل در حدس و پیدا کردن کلمات در این بازی حرف اصلی را خواهد زد!

ادامه مطلب

یک فکر در & ldquo؛ نقد و بررسی بازی مارمولک توسط دو منتقد اپلیکشن معتبر & rdquo؛

  1. سعید گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت تیم خوب و زحمت کش هپی تک، عرض خسته نباشید و خدا قوت به شما جهت کار شبانه روزی شما برای ارائه بازی های مفرح و جذاب خواهم گفت.بازی مارمولک و جوجو شوت و aa تولید شده در این واحد را بازی کردم چند پیشنهاد هست که جهت ارتقاء بازی ها در ذیل ارائه می نمایم :
    ۱- با وجود مرحله ای بودن بازی امکان بازگشت به مرحله های قبل وجود ندارد
    ۲- امکان توقف در مرحله وجود ندارد.
    ۳- در صورت امکان سطح بندی یا ستاره دادن در هر مرحله اضافه شود تا میزان عملکرد در هر مرحله نشان داده شود
    ۴- بازی را تمام نکرده ام اما فصل بندی و تغییر تم محیط جهت ایجاد انگیزه برای ادامه بازی ایجاد شود
    در حال حاظر تنها دریافت سکه باعث ادامه بازی می شود که برای خرید کاراکتر و سرعت و پیمودن مسافت استفاده می شود و می توان با ایجاد فصل و ستاره و حتی کمک های اضافی بازی را جذابتر نمود.
    پیشنهادها را بر اساس بازی های خارجی دادم مثل angry bird pop لطفا جهت ارتقاء بازی بررسی نمایید

    1. هپی لند گفت:

      سلام , با تشکر فراوان از پیشنهاد شما دوست عزیز , تیم هپی تک در حال بررسی پیشنهادات مختلف میباشد و به تدریج پیشنهادات مناسب را در آپدیت های بعدی این بازی ها اعمال میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *