شرایط اخذ عاملیت فروش برند هپی لند

۱- مراکز استان و یا شهرستان های بزرگ ایران قابلیت دریافت عاملیت فروش را دارند. عامل فروش بایستی فروشگاهی با موقعیت مناسب داشته باشد

۲- بهای کالاهای هپی لند عینا بهای درج شده روی بارکد های الصاقی روی محصول است. عامل فروش حق فروش محصولات را خارج از قیمت مصوب نداشته  و هر گونه تخفیف یا پروموشنی با هماهنگی و مجوز شرکت قابل اجرخواهد بود. کلیه پروموشن ها سراسری بوده و عامل برای برخورداری از تخفیف زمان های پروموشن موظف به نصب نرم افزار حسابداری هپی لند و اجرای مقررات مربوطه است.

۳- کالاهایی که به عامل فروش واگذار می شوند فروش قطعی بوده مگر طبق شرایطی که شرکت در قرارداد عاملیت ذکر می نماید. میزان سهم عاملیت فروش درهرخرید طی هرفصل بمیزان ۱۵% کل فاکتورهای خرید می باشد که شرکت ۱۰ درصد دیگر هم بابت هزینه های تبلیغات و فروش در ذیل هرفاکتور از مبلغ کل فاکتورکسر می نماید.

۴- دردوره های حراج فصلی شرکت، کلیه محصولاتی که در دوره حراج به فروش می روند نصف درصد تخفیف در نظر گرفته شده به حساب بستانکاری عامل فروش منظور می شود.

۵-مشخصات فروشگاه عامل درسایت و فضای مجازی وشبکه های اجتماعی جهت مخاطبین اطلاع رسانی می گردد.

۶-ارایه طرحهای گرافیکی داخلی فروشگاه به عامل فروش جهت چاپ ونصب درفروشگاه

۷-عامل فروش حق نصب تابلوی هپی لند را بعنوان نام تجاری فروشگاه نداشته اما می تواند در کنار نام تابلوی خود از اسم هپی لند بعنوان عاملیت فروش استفاده نماید

۸-امکان حضورعامل دردوره های حراج شرکت فقط درصورتی مهیا است که عامل نسبت به اجاره نرم افزار برای طول دوره همکاری اقدام نماید. این مبلغ شامل هاستینگ سرور با حجم استاندارد نیز می شود. این حجم فقط برای نرم افزار حسابداری قابل استفاده است. برای مشارکت در حراج سراسری و برخورداری از تخفیف بابت کالاهایی که در دوره حراج به فروش می رسند، عامل فروش بایستی موجودی کالای خود را ۳ روز قبل از حراج اثبات نماید. در این رابطه همکاری با نماینده شرکت ( بازرس ) و ارسال تصویر مطابق با دستور العمل شرکت الزامی است.

۹- چیدمان محصولات هپی لند در استندهای فروشگاه عامل باید بصورت مجزا و طبق معماری محصول هپی لند باشد.

۱۰-استفاده ازکانسپت دکور هپی لند اختیاری می باشد.

۱۱-عامل فروش درهرفصل باید حداقل خرید را طبق جدول زیر که در زمان قرارداد امضا می شود انجام دهد.

جدول مبلغ بیعانه هرفصل برمبنای متراژ فروشگاه

مبلغ به ریال متراژ
۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال تا ۵۰ متر
۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال تا ۱۰۰ متر
۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال تا ۲۰۰ متر
۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ۲۰۰ متر به بالا