اخبار, تازه ترین اختراعات, خبرهای دنیای نساجی

عرضه جدیدترین دستگاه چاپ مستقیم بر روی لباس توسط کمپانی ColDesi

کمپانی ColDesi پیشرو در عرصه چاپ مستقیم بر روی لباس جدیدترین دستگاه چاپ مستقیم بر روی لباس یا DTG از سری M را عرضه کرده است.
به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، این دستگاه دارای وسیع ترین ناحیه چاپ بوده و قابلیت چاپ هم زمان بر روی ۱۲ لباس را دارد. پیش بینی می شود دستگاه جدید که فرصت های زیادی را برای چاپ دیجیتال بر روی لباس در آمریکا ایجاد خواهد کرد تبدیل به یکی از محصولات صنعتی کلیدی در عرصه مد شود.
مارک استیفنسن، مدیر بازاریابی کمپانی گفت:  دستگاه جدید M6 امکانات زیادی را برای چاپ دیجیتال بر روی لباس در آمریکا به وجود خواهد آورد. البته که از این دستگاه برای چاپ طرح های گرافیکی در خارج از کشور استفاده می شود اما افزایش ظرفیت و محدوده چاپ دستگاه آن را به یک محصول کلیدی در صنعت مد نیز تبدیل کرده است.
ظرفیت تولید M6 به طرز محسوسی از سایر چاپگرهای DTG موجود از جمله چاپگر M2 همین کمپانی بالاتر است. دستگاه M6 مانند سایر چاپگرهای DTG دارای سیستم قالب‌گیری انعطاف پذیر و سیستم مدیریت جوهر سفید WIMS است اما در مقایسه با آن ها برای سفارشات بزرگ تر مناسب تر است.
علاوه بر آن استفاده از جوهرهای P30i در دستگاه جدید باعث می شود هزینه هر چاپ کمتر شده و این امکان را به وجود می آورد که اندازه هر ناحیه چاپ شده بیش از ۱۳۰۰ اینچ مربع شود. تعویض سریع سیستم قالبگیری امکان چاپ ۳، ۶ یا ۱۲ لباس را فراهم می کند. به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز،  الکس دوران، مدیر فروش کمپانی گفت: قابلیت های جدید M6 باعث شده تا چاپ مستقیم بر روی لباس برای فروشگاه هایی که مایلند به سفارشی سازی انبوه دسترسی داشته باشند، جذاب تر شود. این دستگاه با دارای بودن ناحیه چاپ بیشتر از ۱۳۰۰ اینچ مربع در زمینه فست فشن یا مد سریع بسیار کاربرد دارد.
lمنبع : نساجی امروز

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *