معرفی کارخانجات هپی لند

گروه کارخانجات سرزمین شاد در سال ۱۳۵۸ فعالیت خود را در زمینه تولید البسه کودک آغاز نمود. این شرکت با به کارگیری به روز ترین ماشین آلات دوخت، بهترین مواد اولیه و متخصصین طراحی و تولید پوشاک توانست نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد و در مدت کوتاهی آوازه این برند به آن سوی مرزها نیز رسید.
محصولات گروه کارخانجات سرزمین شاد تحت برند “روح- ROOH” آلمان در بازارهای بین المللی عرضه میشود و همواره کوشیده است تا با ارتقا کیفیت و کمیت محصولات خود با استانداردهای روز دنیا همگام باشد به همین جهت محصولات این کارخانه در بازارهای ترکیه، آلمان و… شناخته شده میباشند و در درون مرز نیز مشتریان بسیاری را به خود جذب نموده است و دارای بیش از ۶۰ شعبه و نمایندگی در اقصی نقاط ایران میباشد. شایان ذکر است کیفیت و تنوع و طراحی محصولات این کارخانه سبب شد تا گروه کارخانجات سرزمین شاد در سال ۱۳۹۷ موفق به کسب عنوان برترین صادر کننده نمونه کشوری شود.
از جمله گواهینامه های استاندارد و بین المللی اخذ شده در گروه کارخانجات سرزمین شاد می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

 
• گواهینامه ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ از شرکت Tuv آلمان
• گواهینامه اکوتکس – استاندارد ۱۰۰ اروپا
• پراوانه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران برای
البسه کشبافت پودی پلی استر:۱۱۵۳
البسه حلقوی پودی پنبه ای: ۱۴۶۵
البسه اکریلیک :۱۰۵۴
و برای البسه تاری – پودی و نیز البسه جین و کتان در حال تدوین ویژگی های محصول میباشد.

اما آنچه وجه تمایز اساسی محصولات کارخانه سرزمین شاد میباشد نه به خاطر استفاده از پارچه های مرغوب و مواد بهداشتی و … بلکه به خاطر عشق و مهری است برخاسته از قلب تک تک کارکنان که با تار و پود محصولات ارایه شده عجین گشته تا هنگام پوشاندن بر اندام ظریف و زیبای فرزندان، خنکای لطیف مخمل مهر و عاطفه را با هر ضربان قلب کوچکشان احساس نمایند آنچنان که شایسته همکاری و همگامی با آغوش مادر و لبخند پدر باشد.
امید به آن ساعتی که با مساعدت هموطنان عزیز در پیشبرد اهداف و پاسخگویی به نیازهای کودکان و نوجوانان، آن ایده آلی که در ذهن داریم محقق گردد.
به امید آن روز…