اخبار, نمایشگاه ها, همایش نساجی

نمایشگاه شانگهای تکس ۲۰۱۷

در نمایشگاه تجاری فناوری‌های نساجی چین، شانگهای تکس ۲۰۱۷ که از تاریخ ۳۰-۲۷ نوامبر ۲۰۱۷ در شانگهای برگزار می‌شود، بیشتر بر فناوری های جدید نساجی و بخش های کاربردی دارای رشد سریع تمرکز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، فناوری‌های ارائه شده در نمایشگاه شامل فناوری‌های موجود در عرصه ماشین آلات کشبافی، چاپ، رنگرزی و تکمیل و بخش های کاربردی نیز مربوط به بخش خودرو و منسوجات صنعتی خواهد بود.
در بخش کشباف، جدیدترین فناوری های و موارد کاربردی از نظر سبک های مختلف زندگی ارائه می شود که برای تولیدکنندگان نساجی الهام بخش و انگیزه دهنده خواهد بود. در عرصه ماشین آلات چاپ، رنگرزی و تکمیل نیز بر دوره های تولید کوتاه، تولید بر اساس تقاضا یا سر وقت در چاپ دیجیتال تمرکز خواهد شد.
در شانگهای تکس ۲۰۱۷ فناوری منسوجات خودرو نیز به نمایش گذاشته می شود که شامل فناوری های ریسندگی، بافندگی، کشبافی، الیاف، الیاف شیشه و مواد اولیه فیلتراسیون خواهد بود.
به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، در این مرحله تمرکز بیشتر بر راهکارهای تولیدی است تا به شرکت ها برای تولید پارچه های صنعتی، فضای داخلی اتومبیل، اجزای اتومبیل، موکت، ساخت و ساز و غیره کمک شود.

منبع: نساجی امروز

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *