اخبار, سرزمین شاد, همایش نساجی

نمایش ماشین‌های چاپ نساجی کمپانی اپسون در نمایشگاه هایم تکستیل

کمپانی اپسون، تولیدکننده چاپگرهای جوهرافشان و سیستم های چاپ دیجیتال در نمایشگاه نساجی هایم تکستیل که از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ ژانویه ۲۰۱۷ در مسه فرانکفورت سالن ۰/۶، غرفه C10 برگزار خواهد شد، دستگاه های چاپ دیجیتال نساجی خود را به نمایش خواهد گذاشت. این دستگاه ها از نظر انعطاف پذیری، مقرون به صرفه بودن و پایایی تولید پاسخگوی نیازهای بازار هستند.
به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، اپسون برای نخستین بار دستگاه جدید چاپ دیجیتال مونالیزا را در نمایشگاه هایم تکستیل نمایش خواهد داد. این دستگاه در طول ده سال گذشته انقلابی در بازار چاپ دیجیتال منسوجات ایجاد و آن را از فاز نمونه گیری به تولید فول اسکیل تبدیل کرده است.
دستگاه مونالیزا که توسط اپسون با همکاری فورتکس طراحی شده، توسط کمپانی روبوستلی ساخته می شود و دارای هد چاپ اپسون بوده و جوهر چاپ مورد استفاده در آن جوهر چاپ جنستا است.
در نمایشگاه هایم تکستیل دستگاه مونالیزا مدل T16 با عرض cm160 به نمایش گذاشته خواهد شد که عملیات چاپ توسط آن و با استفاده از جوهر پیگمنتی ۸ رنگ جنستا بر روی پارچه های مختلف مورد استفاده در منسوجات خانگی، انجام می شود.
بازدیدکنندگان می توانند کیفیت پارچه های چاپ شده را که دارای دقت رنگی بالا، قابلیت تکرار پذیری، مقاومت و ثبات رنگی است، مشاهده کنند. علاوه بر آن از آن جایی که چاپ با دستگاه مونالیزا و با استفاده از جوهرهای پیگمنتی جنستا نیازی به بخاردهی و شستشو ندارد فرایندی بسیار زیست سازگار بوده و نیازهای مربوط به روش های تولید پایا را برآورده می کند.
اپسون در این نمایشگاه همچنین چاپگر SureColor مدل ۶۴-inch SC-F9200T را از سری چاپگرهای تصعید رنگ SureColor به نمایش می گذارد. این چاپگر مقرون به صرفه بوده و استفاده از آن آسان است.
به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز،انعطاف پذیری بالای این ماشین برای تولید منسوجات با کیفیت بالا در حجم های کوچک و متوسط و اجرای طرح های سفارشی با استفاده از چاپ تصعیدی بر روی اجسام سخت نظیر زیرلیوانی، گلدان، ظروف غذاخوری، ماگ و غیره ایده آل است.
این چاپگر چهار رنگ که در آن از جوهر اولتراکروم با دانسیته بالا HDK Black استفاده می شود دارای تکنولوژی PrecisionCore کمپانی اپسون بوده که باعث می شود تا نتایج با ثبات و قابل اعتمادی حاصل شود و رنگ و وضوح طرح چاپ شده عالی و بدون نقص باشد.
بازدیدکنندگان غرفه اپسون همچنین می توانند فرایند چاپ مستقیم بر روی پارچه را که توسط چاپگر SC-F2000 بر روی حوله های تمیز کننده، پیش بند، کوسن و کیسه های حمل و نقل در چند دقیقه انجام می شود، مشاهده کنند.
به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، کمپانی اپسون یک تیم چهار نفره از طراحان جوان اروپایی را برای این نمایشگاه انتخاب کرده است تا بتواند انعطاف پذیری و پتانسیل چاپ دیجیتال را برای ایجاد محصولات نساجی متنوع نشان دهد.

منبع: نساجی امروز

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *