چشــم انداز

چشم انداز ۲۰۲۵ (vision) :

هپی لنـــــــد در سال ۲۰۲۵ با ۱۰۰۰ فروشگاه در اقصی نقاط جهان ، در زمره پرفروش ترین و محبوب ترین برنــدهای پوشــاک جهان خواهــــد بود .


ماموریت (Mission) :

طراحی ، تولید و عرضه پوشاک در بالاترین سطح کیفیت برای تمامی اقشار جامعه .


ارزش (value) :

ایجاد فرصت برای رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه جوانان ایران زمین .


خطی مشی کیفیت (Quality Policy) :

۱- مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

۲- توسعه بازار و نفوذ به بازارهای جدید

۳- ارتقا سطح فروش و راندمان فضای فروشگاهی

۴- توسعه دامنه محصولات در حوزه پوشاک مطابق با نیازمندیهای مشتریان

۵- ایجاد بستری مناسب جهت رشد و توسعه منابع انسانی خلاق و با انگیزه

۶- حرکت بسوی استقرار نظام مدیریت دانش

۷- پایش و اندازه گیری کارایی فرآیندها در جهت بهبود مستمر فرآیندهای سازمان

۸- فرآیندگرایی در چارچوب الزامات سیستم مدیریت کیفیت ISO9001

۹- التزام به رعایت موازین زیست محیطی در زنجیره تامین محصولات مطابق با الزامات ISO14001

۱۰-التزام به حفظ ایمنی و سلامتی کارکنان ، مشتریان و کلیه ذینفعان مجموعه مطابق با الزامات OHSAS18001

امید است با تحقق برنامه های توسعه بازار ، همان گونه در بالا آمده است تا افق چشم انداز یعنی سال ۲۰۲۵ میلادی (۱۴۰۴ شمسی) به تعداد ۱۰۰۰ فروشگاه ( اعم از داخلی و خارجی) دست یافته و موجبات ایجاد ارزش افزوده بیشتر و ایجاد فرصت های اشتغال برای هم وطنان گرامی در کشور عزیزمان ایران ، فراهــم گردد.

سند چشــم انداز