اخبار

برگزاری کافه کارآفرینی در مجموعه هپی لند

آینده روشن و موفق از آن جوانان گیلانی

 

به منظور تربیت کارآفرینان و افراد موثر و موفق در حوزه کارآفرینی در آینده؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور، اقدام به طراحی باشگاه کارآفرینان نوجوان در کشور نموده است و استان گیلان یکی از پیشروان در راه اندازی این طرح بوده است.

در این راستا مجموعه هپی لند در منطقه آزاد انزلی با هدف ارتقای سطح آموزش فرزندان خانواده بزرگ خود اقدام به راه اندازی این باشگاه نموده است.

مراسم افتتاح این باشگاه عصر روز سه شنبه مورخ ۱۸/۰۴/۹۸ در محل کافه کارآفرینی هپی لند واقع در منطقه آزاد انزلی با حضور برخی از مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با بحث آموزش و کارآفرینی در حوزه کسب و کار دراستان و  والدین دانش آموزان برگزار گردید.

دکتر باستی رییس پارک علم و فناوری گیلان نیز در این مراسم حضور داشتند و ایشان در سخنرانی خود به ظرفیت بالای نوجوانان و جوانان گیلانی اشاره کردند و آینده روشن و موفق را از آن جوانان گیلانی دانستند و همچنین حمایت خود و مجموعه پارک علم و فناوری را در آینده ازهر کدام از این نوجوانان خلاق و نو آور اعلام کردند.

شایان ذکر است: سید مهدی هاشمی (مجری طرح)، یکی از اساتید مجرب و برجسته در حوزه سیستم آموزشی مدرن و کارآمد می باشد که از مدیران شرکتهای فناور پارک علم و فناوری گیلان است و در این مراسم  در خصوص اهداف باشگاه و نحوه برگزاری آن و  همینطور آشنایی والدین با مختصات این باشگاه صحبت نمودند.

در انتها جناب آقای مهندس علیزاده؛ مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن عرض تشکر از مجموعه هپی لند بابت حمایت و راه اندازی طرح های این چنینی در حوزه کسب و کار، آینده مطلوبی را برای اعضای باشگاه نشانگر شدند و حمایت خود را از این باشگاه اعلام نمودند.

باشگاه کارآفرینی هپی لند به عنوان اولین باشگاه کارآفرینان نوجوان در بخش خصوصی با رویکردی جدید و ایده ای نو در مختصات اصلی طرح در مجموعه هپی لند افتتاح شد.

این باشگاه از ۱۹ تیرماه ۹۸ در کارخانه هپی لند فعالیت اصلی خود را طی دوره ۱۸ ماهه آغاز خواهد کرده است و با حمایت جناب آقای مهندس طاهری؛ مدیریت محترم عامل مجموعه هپی لند به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

کودکان و نوجوانان در قرن بیست و یک، در جهانی پا میگذارند که سرشار از پیچیدگی، شگفتی، ابهام، بی ثباتی و دگرگونی است . یادگیری دورنگری و آینده نگری، مهارت و دانشی مهم برای فرزندان مان محسوب میگردد. یگانه راه آماده سازی فرزندانمان برای رویارویی با چالش های آینده کشف استعدادها و توانمندی ها ، تقویت مهارت های آینده و تربیت فرزندان متکی به توانایی های خود است.

از این رو مجموعه هپی لند با راه اندازی باشگاه کارآفرینی نوجوانان درصدد ایجاد یک آینده روشن تر برای فرزندان شما می باشد به طوری که به خوبی با مشاغل آینده تطبیق پیدا نمایند و در آینده جهت اشتغال، متکی به دولت یا بخش خصوصی نباشند.

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *