اخبار, مهمترین خبرها

جشن یلدای هپی‌لندی

یلدای سال ۹۷ با سال‌های گذشته متفاوت است چون هپی‌لند برنامه‌های زیادی برای شما تدارک دیده‌ است. اگر برنامه‌ شما برای یلدا فقط شب‌نشینی و خوردن میوه و آجیل بود، یلدای امسال را با موسیقی، طنز، تفریح‌های مدرن، گردش در طبیعت و جنگ‌های شادی به یاد ماندنی کنید. در جشن یلدای هپی لندی برنامه های ویژه ای برای شما داریم.

سال کنار هنرمندان ؛یک خاطره به یاد ماندنی ایجاد کنید.
کنسرت حامد همایون
حافظ خوانی باران نیکراه
شاهنامه خوانی گروه دیلمون
اجرای موسیقی محلی گروه دیلمون
اجرای کمدی با احمدرضا موسوی
اجرای شب یلدا باربد بابایی

[boc_button btn_content=”ثبت نام جشن یلدای هپی لندی” href=”https://picland.co” css_animation=”bottom-to-top” color=”btn_red”]

کنسرت با حامد همایون

حامد همایون خواننده مردمی که نیاز به معرفی ندارد ، او با آهنگ های پر انرژی ، شاد و متفاوتش به سرعت در قلب ایرانیان جای خودش را باز کرد . به راستی که در شب زیبای یلدا اگر او همراهمان نباشد جایش بسیار خالی خواهد بود . در این شب فراموش نشدنی کنار صدای پر انرژی حامد همایون جشن خواهیم گرفت .

اجرای شب یلدا با باربد بابایی

باربد بابایی مجری توانمند برنامه پر مخاطب شب کوک در شبکه نسیم است. او تهیه کننده ی شناخته شده ای در این حوزه هنری است و اجراها و شعر‌خوانی‌های او در مناسبت‌ها و مراسم‌های مختلف چندین سال است که گرما‌بخش محفل‌ها است.

 

حافظ خوانی باران نیکراه

شبهای یلدا یعنی شب های حافظ خوانی ، یعنی کنار گرمای صمیمت خانواده زمزمه گرم حافظ را بشنوی و دلت به آینده ای روشن خوش بشود . گروه هپی لند با آرزوی بهترین ها برای شما در این شب فراموش نشدنی مراسم زیبایی از حافظ خوانی تدارک دیده است .

اجرای موسیقی محلی گروه دیلمون

گروه موسیقی دیلمون در شب یلدا همراه با نوازندگان محلی که لباس های محلی به تن دارند وارد صحنه میشوند.این گروه بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت و حضور در جشنواره های ملی و بین المللی را دارد. گروه دیلمون علاوه بر شهرهای کشورمان سابقه تور در کشورهای ایتالیا، گرجستان، قرقیزستان را نیز دارند به عنوان گروه منتخب گیلان برای اجرا در المان، ترکیه و یونان حضور داشته باشد.

اجرای کمدی با احمدرضا موسوی

احمدرضا موسوی کمدین محبوبی که در برنامه تلویزیونی شک بسیار خوش درخشید . او در کنار باربد بابایی به تلقید صدا و اجرای برنامه به وی کمک می کرد. ما در این شب فوق العاده با اجرای بی نظیر احمد رضا موسوی لذت خواهیم برد .

شاهنامه خوانی با گروه دیلمون

برنامه شاهنامه خوانی بخش ویژه اجرای زنده گروه دیلمون است ، این رسم کهن ما ایرانیان جزو جدایی ناپذیر شب یلدا است. برای تجربه یک شب به یاد ماندنی و هم خوانی با موسیقی های کم نظیر گیلانی کنار خانواده و عزیزانمان همراه گروه دیلمون لذت خواهیم برد.

[boc_button btn_content=”ثبت نام جشن یلدای هپی لندی” href=”https://picland.co” css_animation=”bottom-to-top” color=”btn_red”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *