اخبار, پوشاک

توجه به اصول علمی تبلیغات و بازاریابی، رمز موفقیت در تولید

روزنامه عصر اقتصاد در شماره ۴۲۷۴ تاریخ ۱۳ مهرماه خود به نقل از مهندس احمد طاهری مدیر مجموعه هپی لند نوشت: جهت نیل به تصاحب سهم مطلوبی از تقاضای بازارهای رقابتی، با توجه به زمینه مد و اصول علمی و مهندسی تبلیغات و بازاریابی می توان به موفقیت دست یافت.
احمد طاهری در مورد عناوین کسب شده توسط شرکت هپی لند گفت: این مجموعه مفتخر است که به عنوان صادرکننده نمونه کشوری در سه سال متوالی ۱۳۹۲، ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ و نیز سال ۱۳۹۶ و نشان واحد برتر ملی صادرات را دریافت نماید و همچنین کارآفرین برتر کشوری در سال ۱۳۹۶، کارآفرین برتر استانی در چندین سال متوالی، صنعت برتر ارتباط با دانشگاه، واحد صنعتی نمونه، برند برتر در صنعت پوشاک، دارنده پروانه تحقیق و توسعه از وزیر صنعت، معدن و تجارت، دارنده سه پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی (البسه پنبه ای، پلی استر و آکریلیک) و گواهی های سیستم مدیریت یکپارچه و … است.
مدیرعامل نوین بافان میزان صادرات مجموعه خود را در سال ۹۶، ۱۱ میلیون دلار عنوان کرد و ادامه داد: صادرات این مجموعه حدود ۱۱ میلیون دلار در سال ۱۳۹۶ بود که در حال حاضر میزان صادرات این مجموعه به یک چهارم تقلیل یافته است و قریب به بیست درصد کل صادرات البسه را در کشور به عهده دارد.
وی بازارهای صادراتی هدف را ترکیه، عراق، قزاقستان، آذربایجان، آلمان، لهستان و مصر عنوان کرد.
طاهری رمز موفقیت برند خود را این گونه توصیف کرد: مجموعه کارخانجات هپی لند جهت نیل به تصاحب سهم مطلوبی از تقاضای بازارهای رقابتی، با توجه به زمینه مد و اصول علمی و مهندسی تبلیغات و بازاریابی توانسته است یکی از تولیدکنندگان موفق در این زمینه باشد.

 

وی به اهمیت نقش طراحان در تصاحب بازار گفت: در واقع این مدها هستند که امکان تصاحب بازار را برای تولیدکنندگان فراهم می‌کنند، از این رو طراحان پوشاک در مجموعه هپی لند همواره به این زمینه توجه ویژه ای داشته و همواره توانسته در بازار داخل و همینطور برخی بازارهای جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد.
این فعال عرصه پوشاک با اشاره به مشکلات پیش روی این صنعت اظهار کرد: در شرایط جنگ اقتصادی کنونی، نوسانات ارز، بحرانهای اقتصادی، تحریم های دشمنان، تورم و چند برابر شدن قیمت مواد اولیه (و آن هم با حق انتخاب محدود و یا جایگزین در داخل کشور و …) تولید کنندگان به ناچار مجبور به افزایش سرمایه در گردش خود جهت تامین مواد اولیه هستند که به شدت با تنگناهای اقتصادی مواجه اند.
وی ادامه داد: در کنار انواع تهدیدها، فرصت هایی نیز وجود دارد که همانا بهترین فرصت برای تبدیل تهدیدهای محیطی به فرصت باشد که یکی از آنها توسعه صادرات است.
وی در پایان بیان کرد: به امید اینکه دولت، دست صادر کنندگان را به یاری بفشارد و از طرحهای مطرح شده از سوی فعالان اقتصادی حمایت نماید.
گفتنی است، مجموعه کارخانجات هپی لند در سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه تولید البسه کودک آغاز کرد و در حال حاضر مشتمل بر سه شرکت فروشگاه های زنجیره ای سرزمین شاد، نوین بافان پرنگ و پرنگ فام در مساحتی با بیش از ۷هزار متر مربع در منطقه آزاد انزلی به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی و صادراتی کشور در حوزه صنعت نساجی و پوشاک به منظور تولید انواع البسه در تمامی رده های سنی فعالیت می کند.
مجموعه کارخانجات هپی لند با اشتغالزایی بیش از ۱۵۰۰ نفر، هر ساله در جهت رشد و توسعه فعالیت های تولیدی خود با چشم انداز ۱۰۰۰ شعبه در اقصی نقاط جهان تا سال ۲۰۲۵ پیش می رود و با بهره گیری از دانش و تخصص نیروهای تحصیل کرده و جوان و تلفیق آن با تجربه و عمل همگام با دستگاه های مدرن و به روز دنیا محصولات خود را نه تنها در سراسر کشور؛ بلکه در سطح بین الملل با برند تجاری ROOH عرضه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *