هلدینگ هپی لند به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوشاک در کشور، بر اساس توانمندی های چندساله خود با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مرکز آموزشگاهی تخصصی خدمات یادگیری فنی و حرفه ای در حوزه پوشاک را تاسیس کرد.

این مرکز آموزشگاهی به صورت تخصصی در حوزه پوشاک آموزش‌های لازم را به متقاضیان ارائه می‌دهد. آموزشگاه فنی و حرفه ای هپی لند با بهره مندی از مربیان متخصص و باتجربه دوره های آموزشی مختلفی را در زمینه پوشاک برگزار خواهد کرد.

آموزشگاه تخصصی هپی لند با هدف ارائه خدمات یادگیری، مهارتی و پرورش نیروی کار متخصص مورد نیاز بنگاه های اقتصادی و ارتقاء مهارت‌های عمومی و تخصصی شاغلین، تاسیس شده است تا موجبات توسعه راهبردی کسب و کار را فراهم کند.

این آموزشگاه سعی در تربیت کارآموزان تخصص های مختلف در حین تولید دارد تا بلافاصله پس از فراغت از دوره آموزشی بتوانند وارد بازار کار و اشتغال شوند. کارآموزان در آموزشگاه هپی لند با آخرین متدهای روز دنیا در حوزه پوشاک و چرخکاری آشنا خواهند شد. مجموعه هپی لند به عنوان صنعت پیشرو در زمینه تولید پوشاک، مد و طراحی لباس، با سال ها تجربه موفق داخلی و بین المللی، در ترم آتی در دوره های زیر کارآموز می پذیرد:
• سری دوز حرفه ای
• اپراتور ماشین های دوخت صنعتی پوشاک
• راسته دوز
• سرپرستی تولید
• مدیر تولید
• برنامه ریزی تولید
• مدیر و سرپرست برنامه ریزی و کنترل تولید
• تکنسین نگهداری و تعمیرات
لازم به ذکر است که کارآموزان با ثبت نام در آموزشگاه فنی و حرفه ای هپی لند، پس از طی دوره های آموزشی پیشرفته، مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای دریافت خواهند کرد.
مدیریت مجموعه هپی لند در نظر دارد با ارائه آموزش های لازم، نیروهای متخصص حوزه تولید پوشاک را افزایش دهد تا نیاز بنگاه های اقتصادی پوشاک را تا حد زیادی برطرف سازد .هنرجویان در آموزشگاه هپی لند تحت نظر مربیان حرفه ای و باتجربه در محیطی مجهز به امکانات و دستگاه های مدرن و پیشرفته، بر اساس استانداردهای روز دنیا آموزش خواهند دید.
آموزشگاه فنی و حرفه ای هپی لند با پرورش نیروهای متخصص و بکارگیری این نیروها در بخش های مختلف بنگاه‌های اقتصادی علاوه بر کاهش بیکاری بر دانش و تخصص نیروهای کار فعال در بنگاه‌های اقتصادی نیز خواهد افزود.
مهارت آموزی در دنیای امروز از الزامات توسعه اقتصادی و شرط لازم برای نگهداری ساختار پیچیده توسعه اجتماعی، اقتصادی و مدنی به شمار می رود.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تلفنی با شماره های زیر تماس بگیرید:
0134499100 داخلی 212
09337743609