عضویت در باشگاه

با ثبت نام در سایت باشگاه مشتریان هپی لند و تخصیص شماره موبایلتان بعنوان شماره عضویت موقت، کلیه خریدهای شما حتی اگر به دفعات باشد تا سقف دو میلیون ریال در سیستم ثبت می شود که با رسیدن به سقف مبلغ دو میلیون ریال ،  مشمول دریافت کارت مسی می شوید.

کارت مسی

با رسیدن به مبلغ دو میلیون ریال و دریافت کارت مسی باشگاه مشتریان هپی لند بازای هر خرید کارت اشتراک شما به میزان ۷ درصد خریدتان در زمان غیر آف شارژ می شود که برای خرید بعدی قابل استفاده است.  لازم به توضیح است که استفاده از کارت اشتراک در زمان های آف و پروموشن های متفاوت با درصدهای متفاوت شارژ خواهد شد.

کارت برنزی

با عبور از سقف ده میلیون ریال خرید، مشمول دریافت کارت برنزی شده و بازای هر خرید کارت اشتراک شما به میزان ۱۰ درصد خریدتان در زمان غیر آف شارژ می شود که برای خرید بعدی قابل استفاده است. لازم به توضیح است که استفاده از کارت اشتراک در زمان های آف و پروموشن های متفاوت با درصدهای متفاوت شارژ خواهد شد.

کارت نقره ای

با عبور از سقف بیست میلیون ریال خرید، مشمول دریافت کارت نقره ای شده و بازای هر خرید کارت اشتراک شما به میزان ۱۵ درصد خریدتان در زمان غیر آف شارژ می شود که برای خرید بعدی قابل استفاده است. لازم به توضیح است که استفاده از کارت اشتراک در زمان های آف و پروموشن های متفاوت با درصدهای متفاوت شارژ خواهد شد.

کارت طلایی

با عبور از سقف پنجاه میلیون ریال خرید، مشمول دریافت کارت طلایی شده و بازای هر خرید کارت اشتراک شما به میزان ۲۰ درصد خریدتان در زمان غیر آف شارژ می شود که برای خرید بعدی قابل استفاده است. لازم به توضیح است که استفاده از کارت اشتراک در زمان های آف و پروموشن های متفاوت با درصدهای متفاوت شارژ خواهد شد.

مزایای عضویت در باشگاه مشتریان هپی لند

کلیه عزیزانی که عضو باشگاه می شوند؛ می توانند بمناسبت روز تولد خود ؛ سالروز ازدواج و تولدفرزندشان از بن تخفیف ۵۰٪ که دو رور قبل از مناسبت از طریق پیامک برایشان ارسال خواهد شد استفاده نمایند .

لازم به توضیح است که بن تخفیف دار فقط برای یک فاکتور و به هر میزان که مشتری خرید نماید قابل اعمال است.

پاینده و پیروز باشید و با هپی لند “متفاوت بیندیشید و متفاوت بپوشید“.

  • YYYY slash MM slash DD
  • YYYY slash MM slash DD
  • نام فرزندتاریخ تولد