اخبار, مهمترین خبرها

افتتاح باشگاه کارآفرینان نوجوان در مجموعه هپی لند با همکاری وزارت تعاون, کار و رفاه اجتماعی استان گیلان

به منظور تربیت کارآفرینان و افراد موثر و موفق در حوزه کارآفرینی در آینده ؛ وزارت تعاون , کار و رفاه اجتماعی کشور , اقدام به طراحی باشگاه کارآفرینان نوجوان در کشور نموده است. استان گیلان یکی از پیشروان در راه اندازی این طرح بوده است . مجموعه هپی لند در منطقه آزاد انزلی با هدف ارتقای سطح آموزش فرزندان خانواده بزرگ خود اقدام به راه اندازی این باشگاه نموده است.

اولین گردهمایی در جهت اهداف این باشگاه , پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ در محل کافه کارآفرینی هپی لند واقع در منطقه آزاد انزلی با حضور والدین دانش آموزان برگزار گردید. سید مهدی هاشمی , مجری این باشگاه , یکی از اساتید مجرب و برجسته در حوزه سیستم آموزشی مدرن و کارآمد می باشد که در گردهمایی در خصوص اهداف باشگاه و نحوه برگزاری آن و  همینطور آشنایی والدین با مختصات این باشگاه صحبت نمودند.

دکتر هاشمی , اظهار کردند که آموزش این باشگاه نه از جنس دانش بلکه از جنس رفتار و بینش است. همچنین در ادامه اعلام کردند که آنچه کودکان و نوجوانان به آن نیاز دارند , بینش , رفتار و باورهای مناسب برای ساختن آینده مطلوب خودشان هستند. محتوای دوره , تماما شامل بازی و تمرین های جذاب برای ساختن محیط با نشاط برای یادگیری است .

دکتر هاشمی در ادامه اعلام کردند که کودکان و نوجوانان در این دوره , مهارت های خودباوری , توان حل مسئله , تصمیم گیری , مهارت ارتباطی , کلامی , هوش هیجانی ] تفکر انتقادی و کار تیمی را در قالب گروه های کوچک در کنار رهیار مجرب یاد می گیرند.

دکتر هاشمی در پایان به تمامی پرسش های والدین در خصوص چگونگی هدایت فرزندانشان پاسخ دادند.

این باشگاه در تیرماه ۹۸ در کارخانه هپی لند فعالیت اصلی خود را طی دوره ۱۸ ماهه آغاز خواهد کرد.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *