اخبار

عرضه پارچه های مدرن توسط کمپانی ترویرا در نمایشگاه ارگاتک

کمپانی ترویرا، تولیدکننده منسوجات پلی استری برای استفاده در منسوجات خانگی، پوشاک، منسوجات خودرو، منسوجات بهداشتی و منسوجات فنی در نمایشگاه امسال ارگاتک که از ۲۵ تا ۲۹ اکتبر در کلن آلمان برگذار شده بود، راهکارهای جدیدی را برای استفاده از منسوجات نوآورانه در محیط های کاری تحت عنوان «شهر ترویرا-چشم اندازهای جدیدی از کار»عرضه کرده است.

محوطه  این نمایشگاه به صورت ۸ خانه است که از مواد اولیه ی نساجی تشکیل شده اند و به صورت آزاد بر روی استند قرار گرفته اند. در وسط این خانه های سمبلیک یک فضای خالی وجود دارد که بیانگر موضوعات اصلی در فرایندهای کاری موثر می باشد: ارتباطات، خلاقیت، الهام بخشی، شبکه و جنب و جوش.

به گزارش سایت نساجی امروز، هرکدام از خانه ها دربرگیرنده  موضوعات اصلی مربوط به غرفه گذاران هستند که اشاره مستقیمی به مباحث بسیار مدرن در طرح ریزی دفترکار دارد از جمله رنگ بندی و ساختار؛ مبحث آکوستیک نیز یکی از موضاعات مهم در این رابطه است.

ظاهر «شهر ترویرا» از بیرون با شیدهای مختلفی از رنگ خاکستری طراحی شده است و تنوع بافتارها و شفافیت به آن جلوه خاصی می بخشد. فضای داخلی خانه ها با رنگ های مختلفی مبلمان شده است، در نتیجه پوسته داخلی و خارجی خانه ها به تنهایی نشان دهنده  امکانات وسیع طراحی با استفاده از منسوجات می باشد. هدف از طراحی غیرمتعارف استند این است که تاثیر پیام منتقل شده به بیننده طولانی مدت باشد.

جنبه های مختلف نمایشگاه نشان دهنده  امکانات بسیار گسترده ای است که تولیدکنندگان حاضر در نمایشگاه با استفاده از محصولات ترویرا سی اس خلق کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *