اخبار

کنکاشی در وضعیت طراحی لباس در ایران، در مناظره «غیر محرمانه»

مستند مناظره «غیرمحرمانه» در برنامه هفته ابتدایی آبان به وضعیت طراحی لباس در ایران، معضلات و مشکلات طراحان لباس و فرهنگ طراحی مد و لباس ایرانی-اسلامی می پردازد.
به گزارش ایرنا، در برنامه اتاق فکرِ «غیرمحرمانه» که پنجشنبه (۶ آبان) ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش می‌شود پیام اسدی، مدیرعامل تولید و پخش دو نشانِ تجاری مانتو، آذردخت داوری، مشاور و روانشناس و محمد جواد صدق آمیز؛ مدیر مرکز پژوهش های اتحادیه صنف پوشاک همچنین شاهرخ جعفری، مدیرعامل شرکت تولید لباس حضور دارند.
عمده موضوعات و نکات مطرح شده دراتاق فکرِ این برنامه درباره اهمیت موضوع طراحی لباس و بی توجهی مسئولان به آن همچنین تلاش قابل توجه طراحان لباس ایرانی برای ترویج فرهنگ ایرانی- اسلامی خواهد بود.
در مناظره «غیرمحرمانه» که جمعه (۷ آبان) ساعت ۲۱ با حضور مدعوین و میهمانان اصلی روانه آنتن می شود، حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مینو پدرام عضو هیات مدیره انجمن طراحان مد و پارچه ایران و مجید افتخاری دبیر کمیته انجمن پوشاک به ارائه نظر و دیدگاه های خود پرداخته اند.
در این مناظره به تلاش دولت برای ساماندهی طراحی لباس در کشور، مشکلات و معضلات و پتانسیل بالای نسل جدید طراحان لباس در ایران اشاره خواهد شد.
«غیرمحرمانه» تاکنون موضوعات مختلفی را چون وضعیت صنعت خودروسازی، گردشگری در ایران؛ فرصت ها و تهدیدها، نگاهی به وضعیت بنزین و آلودگی هوا، جریانات مد و پوشاک در کشور، روشن کردن چندسویه واقعیت ترافیک و …را بررسی کرده است.
مستند مناظره «غیر محرمانه» به تهیه کنندگی علیرضا عاصم یوسفی، اجرای محمود احمدی افزادی و روایت مهدی بابایی، کاری است از گروه امور اجتماعی که پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۱ از شبکه دو به روی آنتن می رود و بازپخش آن جمعه ساعت ۱۵ و یکشنبه ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *