اخبار, سرزمین شاد

آیین تجلیل از قائم مقام هلدینگ هپی لند به مناسبت روز مدیر تولید

به گزارش روابط عمومی هلدینگ هپی لند، آیین گرامیداشت روز مدیر تولید صبح روز چهارشنبه 24 فروردین ماه 1401 با حضور مدیریت محترم مجموعه جناب آقای احمد طاهری و مدیران و سرپرست واحدها انجام گرفت.
در این مراسم جناب آقای طاهری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرکار خانم کتایون کاتوزیان، قائم مقام محترم مجموعه، لوح سپاس به ایشان تقدیم نمودند که متن آن به شرح ذیل می باشد:
“من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق”

سرکار خانم مهندس کاتوزیان
قائم مقام محترم مدیر عامل
با سلام و احترام
بدون شک خداوند کریم از مبداء فیض رحمانی خود در وجود انسان ودیعه¬های بسیاری به امانت نهاده که یکی از آنها عزم و اراده در امور مهمی چون تولید، اشتغال پایدار و عزت نفسی است که بدین وسیله بر کارکنان شریف و زحمتکش این عرصه ایجاد می¬گردد. بی‌تردید درک بالای شما نسبت به اهداف متعالی هلدینگ و درایت، همفکری، همدلی، ایجاد جوی صمیمانه، تلاش-های خستگی ناپذیرو بی¬شائبه توام با حسن نیت شما و همه همکاران گرامی تحت مدیریت¬تان، برای رشد، شکوفایی و تعالی هلدینگ هپی¬لند، ارزشمند بوده و خواهد بود. لذا در روز جهانی مدیر تولید به شکرانه¬ی توفیق و به پاسداشت همت بی وقفه شما دراعمال مدیریت، حاکمیت نظم و انضباط برمجموعه، حسن خلق، تعامل سازنده با کارکنان، خلاقیت، نوآوری، جدیت و قاطعیت، علی¬الخصوص در امور تولید، این لوح تقدیر، تقدیم حضور ارجمندتان می¬گردد. امید است در تمامی مراحل زندگی پیروز و موفق باشید
هر آنکس خدمت جانان به جان کرد به گیتی نام خود را جاودان کرد

احمد طاهری
مدیر عامل هلدینگ هپی¬لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *