اخبار

پیام تبریک سال نو مدیرعامل هلدینگ هپی‌لند

کُلوخ و سنگ چه دانَد بهار را چه اثر؟
بهار را زِ چَمن پُرس و سُنبل و شِمشاد

هنگامه ی شکفتن بهار دلپسند و شورانگیز آغاز شده و نوروز فرا رسیده است و به ناگاه در دل گیتی رستاخیزی شگرف، جان و جنبش گرفته است.

نوروز یکی از خجسته ترین رخدادهای آسمانیِ گاه شمار است؛ آغاز شکفتن برابر است با تغییر و دگرگونی طبیعتی که سرشار از آیه ها و نشانه های تجلی خداوند زیباپسند است. ما نیز در آستانه ی این رخداد آسمانی و شگرف، آیینه ی قلوب خود را با زیبایی بیاراییم و امیدوار و پر انرژی به استقبال سال جدید برویم.

با تبریک فرا رسیدن نوروز باستانی به شما کارکنان گرامی و خانواده ی ارجمندتان در سالی که گذشت به یاری خداوند متعال و همت و همکاری صادقانه و کریمانه در دوره ی نفس‌گیر شیوع بیماری کرونا و در دل فراز و نشیب های اقتصادی، شاهد دستاوردهای درخور و چشمگیری بوده‌ایم.

امید که از این پس نیز با بهره گیری از توشه و اندوخته ی گذشته و به مدد نیروی انسانی کارآمد و مجرب روند رو به رشد ادامه یابد و با همت خود در سال جدید نیز اوراق زرین دیگری بر کتاب پر افتخار صنعت پوشاک کشورمان بیفزاییم و با هدف عالی خود در جهت حمایت از کسب و کار و سرمایه ی ایرانی گام های بلندی برداریم و به موفقیت‌های ارزشمندی در مسیر رضایت مشتریان دست یابیم.

نیک است در موسم نوشدن همگام با تمامی عناصر جهان، طراوت و تازگی خود را همچون جوانه های نورس بهاری در پناه آواز بلبلان بر شاخه های تر به ظهور برسانیم..

احمد طاهری

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *