فضای روانی کودکان ایرانی سالهاست با دنیای انیمیشنهای خارجی نه از قاب جادویی تلویزیون که از پشت ویترین فروشگاههای پوشاک بچگانه عجین شده است.
عروسکهایی که برای همه ما تداعیگر نوستالژیهای روزهای کودکی هستند، از برنامههای کودک گرفته تا کتابهای داستانی، نه امروز که هیچ زمان دیگر فرصتی برای ظهور و بروز بر لباس فرزندانمان پیدا نکردهاند.
بیشک همه ما بر این امر اذعان داریم فضای روانی کودکان ایرانی سالهاست با دنیای انیمیشنهای خارجی نه از قاب جادویی تلویزیون که از پشت ویترین فروشگاههای پوشاک بچگانه عجین شده است.
انیمیشنبازی واردات پوشاک در دنیای کودکان تا جایی پیشرفته است که گاه به نظر میرسد اگر والدین بخواهند از الگوهای ایرانی برای لباس فرزندشان استفاده کنند، کودکان با پوشیدن این لباسها احساس تحقیر کرده و نگاهشان را به سمت آنچه از پوشاک خارجی بر تن هم سن و سالهایشان است معطوف خواهد کرد.