اخبار, مراسم

رویداد راهکارهای توسعه محصولات استارتاپی در کافه کارآفرینی هپی لند

به گزارش روابط عمومی هلدینگ هپی لند،کافه کارآفرینی در اقامتگاه بومگردی ماه سو میزبان فعالان عرصه کسب و کار در رویداد راهکارهای توسعه محصول استارتاپ به منظور بررسی راهکارهای توسعه محصولات استارتاپی به جهت رفع نیازهای تولید با حضور محمود مرادی از اساتید حوزه مدیریت دانشگاه گیلان بود .

در این رویداد که در فضایی علمی و صمیمی با حضور رئیس و کارشناسان پارک علم و فناوری استان گیلان و رئیس کافه کارآفرینی برگزار شد، مرادی در خصوص مباحثی همچون نوآوری فن آورانه، مدیریت انتقال تکنولوژی، مبانی کارگاه توسعه محصول، بایسته‌های کلی یک فعالیت اقتصادی، شناخت فضای کسب و کار، سهم اقتصاد کلان و نیاز بازار، زنجیره ارزش شبکه توزیع و نوآوری بازار، تحقیق و توسعه، محافظت از نوآوری و سایر موضوعات پیرامونی توضیحاتی ارائه داد.

این استاد حوزه مدیریت دانشگاه گیلان گفت: ما مشکلات را می‌فهمیم اما نمی‌خواهیم در فضایی که به شدت در حال تغییر است فکر کنیم چگونه باید یک استارتاپ تشکیل دهیم .

مرادی اضافه کرد: اگر حلقه‌هایی که در کسب و کار شکل گرفته را نشناسیم هیچگاه فعالیتی شکل نمی‌گیرد و ارزش نمی‌یابد. سرمایه ارتباطی و شبکه سازی مقوله بسیار مهمی است تا اینکه در کنجی نشسته و تنها به ایده مان فکر کنیم.

وی افزود: از هر هزار ایده تنها یک ایده تبدیل به محصول می‌شود. لذا شرکتی که می‌خواهد نوآوری داشته باشد باید تحقیق کرده و به فرمول دست یابد که بتواند محصولی را تولید و روانه بازار کند.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان نیز در گفتگویی که در حاشیه این رویداد برگزار شد به خبرنگاران حاضر در جلسه تعریفی از استارتاپ ارائه داد و گفت: استارتاپ هویت جدیدی از کسب و کار است و از فناوری و تکنولوژی استفاده می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *