اخبار, بازدیدها

بازدید هیات اقتصادی کشور سنگال از کارخانه هپی لند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ هپی لند، یک هیات اقتصادی از کشور سنگال از توانمندی‌های کارخانه هپی لند به عنوان بزرگترین کارخانه تولید پوشاک منطقه آزاد انزلی بازدید کردند.

آقایان فالی دیمه و محمد امینی صیدی از اعضای این هیات اقتصادی بودند که با دعوت آقای احمد طاهری مدیرعامل هلدینگ هپی لند و رئیس انجمن سرمایه گذاران منطقه آزاد انزلی، ضمن بازدید میدانی از روند و فرآیند تولید پوشاک کارخانه سرزمین شاد، از تنها مجموعه کارخانه نوآوری وتاری پودی در کشور بازدید به عمل آوردند.

این هیات سنگالی ضمن تحسین کیفیت تولید محصولات هپی لند، عزم جدی خود را برای همکاری و امضای توافق نامه خرید پوشاک به میزان 5 میلیون دلار، تاسیس شعب هپی لند در غرب آفریقا، صادرات محصولات جانبی و… اعلام داشتند.

از دیگر نتایج این سفر تشویق هیات اقتصادی کشور سنگال توسط آقای احمد طاهری رئیس انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی به منظور خرید محصولات دیگر تولیدی‌های منطقه آزاد انزلی و صادرات آن به غرب آفریقا بود.

گفتنی است؛ سنگال کشوری با قدمتی طولانی و ثبات سیاسی درغرب آفریقاست که ظرفیتی قوی و ارتباط گسترده با کشورهای اطراف خود از جمله اتحادیه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا (اِکُواس) با جمعیت تقریبی 400 میلیون نفر را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *