اخبار, سرزمین شاد, همایش نساجی

رویداد مد لکترا و آینده طراحی در جهان

کمپانی لکترا، پیشرو در فناوری های یکپارچه سازی در عرصه صنایع مرتبط با پارچه، چرم، منسوجات فنی و مواد اولیه کامپوزیتی در جهان، سمیناری را تحت عنوان “Fashion Forward” و به منظور تجسم آینده صنعت مد در شهر بوردوی فرانسه برگذار کرده است. در این سمینار بیش از ۱۱۰ تولیدکننده، خرده فروش و صاحبان برندها از ۲۱ کشور مختلف حضور داشتند.
فعالان صنعتی حاضر در سمینار دیدگاه های خود را از آینده طراحی، توسعه محصول و تولید به اشتراک گذاشتند و نگاهی داشتند بر این موضوع که چگونه تکنولوژی های پیشرفته می تواند بر رفع چالش های موجود در تجارت تاثیر مثبت داشته باشد.

به گزارش سایت نساجی امروز، متخصصین بازار یک سری از موضوعات اساسی را که بر صنعت مد و پوشاک تاثیر گذار است، مورد بررسی قرار دادند. آن ها پیرامون چهار سر فصل مهم بحث کردند: نسل هزاره، دیجیتالی شدن، برنامه صنعت۴ و چین.
جیمی دنبار، معاون کمپانی لایت هاوس اپارل با آشکار ساختن اهمیت برنامه “صنعت ۴” امکانات جدیدی را در رابطه با مهار تغییرات معرفی کرد. او گفت: “کمپانی لایت هاوس نخستین کمپانی از نوع خود می باشد که انقلابی در نحوه تولید تمامی محصولات به وجود آورده است. ایجاد تکنولوژی های جدید و تولید محصولات در مقیاس های کوچک تر سلاح مخفی ما برای بهبود کارایی و کیفیت است.”

سلین یو، مدیر بازرگانی کمپانی چینی لس انفانتز، تولید کننده پوشاک بچه گانه متنی را در زمینه چالش های جدیدی که شرکت های محلی با آن روبرو هستند، ارائه کرد. او توضیح داد که چگونه استفاده از نرم افزار Lectra Fashion PLM به شرکت آن ها در دنبال کردن اهداف خود برای گسترش در سطح آسیا کمک کرده است.
زتا بکت، متخصص در زمینه فناوری الگوهای سه بعدی در کمپانی انگلیسی ماتالان پیرامون تاثیر تکنولوژی بر توسعه محصول گفت: “فناوری سه بعدی لکترا دنیا را برای شرکت ماتالان به مراتب کوچک تر کرده و با تولید سریع تر، دقیق تر و متناسب تر محصول، بهبود کنترل هزینه ها و همکاری بهتر با تامین کنندگان، امکان دستیابی به اهداف شرکت را فراهم کرده است.”
به گزارش سایت نساجی امروز، مدیر ارشد اجرایی انستیتو نساجی و پوشاک هنگ کنگ، ادوین که با بررسی تاثیر نسل هزاره بر آینده صنعت مد گفت: “نسل هزاره مصرف کنندگان جدید هستند و در زنجیره تامین بسیار تاثیر گذار و تعیین کننده اند. این که چگونه یک محصول تولید می شود به پرسش اصلی آن ها تبدیل شده است. پاسخ به این پرسش ذهن و قلب آن ها را درگیر خود کرده و منعکس کننده ی سطح بالای استاندارد آن ها در زمینه ی هوشمندی و سبز بودن است.”

چیزی که به کرات در این سمینار تکرار می شد این بود که با وجود شراکت های درست و به جا در کنار نوآوری های مناسب، شرکت های مد و پوشاک می توانند چالش ها را به فرصت تبدیل کنند. مدیر بازاریابی و رییس ارتباطات لکترا، سلین بدویت در پایان گفت: “لکترا با پیش بینی تغییرات و در راس قرار دادن نیازهای مشتریان خود همواره در حال ارائه ی نوآوری های جدید بوده و به مشتریان در مسیر موفقیت در این صنعت رو به جلو کمک می کند.”
منبع : نساجی امروز

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *