اخبار, مقاله, مهمترین خبرها

نگاه ویژه هلدینگ هپی لند به توانمندی و شایستگی بانوان است

به گزارش روابط عمومی هلدینگ هپی لند، به همت مشاور امور بانوان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ويژه اقتصادی،‌ «نخستین نشست تخصصی زنان فعال کشور» در محل این دبیرخانه با هدف معرفی توانمندی ها، کارآفرینی، اشتغالزایی و محرومیت زدایی زنان برگزار شد.
مشاور امور بانوان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این نشست اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از اولویت‌های مهم حوزه زنان در دولت سیزدهم، بحث مشارکت اقتصادی است در این نشست نیز تاکید ما بر لزوم بهبود فضای کسب‌وکار و توسعه اقتصادی زنان کارآفرین است.


سیده الهام موسوی، توجه به استعدادها و نقش زنان را همانند مردان در عرصه کسب و کار در توسعه و اقتصاد کشور ضروری دانست و افزود: سیاست‌های دولت و تاکیدات رئیس جمهور بر حضور بانوان در مسائل مختلف است که باید مورد توجه قرار گیرد، چرا که زنان در بحث حمایت از تولید نقش مهمی دارند.
همچنین قائم مقام مدیرعامل هلدینگ هپی لند در این نشست تصریح کرد: مجموعه کارخانجات سرزمین شاد نگاه ویژه ای به توانمندی ها و شایستگی های بانوان خود را دارد و بیش از 70 درصد از کارکنان و مدیران این مجموعه را بانوان تشکیل میدهند.
کتایون کاتوزیان در ادامه سخنان خود با ابراز خوش بینی به نشست های فعال در حوزه بانوان گفت: چنین نشست هایی که با اولویت مهم زنان شکل میگیرد یقیناَ مثمر به ثمر خواهد و با حضور و پیگیری های مکررخانم دکتر موسوی میتوان چشم انداز خوبی را پیش بینی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *