اخبار, بازدیدها

آموزشگاه تخصصی فنی و حرفه ای هپی لند افتتاح شد

آموزشگاه تخصصی فنی و حرفه ای هپی لند

به گزارش روابط عمومی هلدینگ هپی لند، آموزشگاه تخصصی فنی و حرفه ای هپی لند به صورت تخصصی در حوزه پوشاک آموزش های لازم را به مدت پنج سال ‌و تا ۱۴۰۶ به متقاضیان ارائه خواهد داد.

این آموزشگاه تخصصی که با هدف ارائه خدمات یادگیری، مهارتی و پرورش نیروی کار متخصص مورد نیاز بنگاه های اقتصادی، ارتقاء مهارت‌های عمومی و تخصصی شاغلین تاسیس شده تا موجبات توسعه راهبری کسب و کار را فراهم کند، به دست معاون سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور به طور رسمی افتتاح شد.

آموزشگاه تخصصی فنی و حرفه ای هپی لند با تربیت کارآموزان تخصص‌های مختلف در حین تولید سعی دارد تا کارآموزان پس از فراغت از دوره آموزشی بتوانند وارد بازار کار و اشتغال شوند.

این مجموعه آموزش‌های لازم را به نیروهای متخصص ارائه می‌دهد تا در حوزه تولید پوشاک بتواند نیاز بنگاه های اقتصادی پوشاک را تا حدودی برطرف سازد. آموزشگاه تخصصی فنی و حرفه ای هپی لند با پرورش نیروهای متخصص و بکارگیری این نیروها در بخش‌های مختلف بنگاه های اقتصادی علاوه بر کاهش بیکاری، بر دانش و تخصص نیروهای کار فعال در بنگاه های اقتصادی نیز می‌افزاید.

شاه پسند معاون سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور با بیان اینکه مدیریت خوب و چیدمان بسیار عالی مجموعه هپی لند در کشور بی‌نظیر است و نگرش ما را نسبت به تولید پوشاک تغییر داد، اظهار داشت: این مجموعه تولید پوشاک، جلب رضایت مشتری، خلاقیت و ایده خوب را سرلوحه کار خود قرار داده است .

وی ادامه داد: سازمان فنی و حرفه ای کشور مجوز تاسیس آموزشگاه را تنها برای برندهای کاملا معتبر صادر می‌کند. ظرفیت‌های این مجموعه موجب شد بتواند مجوز تاسیس آموزشگاه را دریافت کند.

شاه پسند تصریح کرد: امیدواریم در سایه تعامل و همکاری سازمان فنی و حرفه ای و شرکت هپی لند افرادی تربیت شوند که در تولید پوشاک حرفی برای گفتن داشته باشند و در بازارهای جهانی بدرخشند و از ورود برند های خارجی جلوگیری کنند.

وی افزود: گواهینامه ارائه شده از سوی سازمان فنی و حرفه ای بین المللی بوده و گاه در جوامع بین المللی ارزش بیشتری از مدارک آکادمیک و دانشگاهی دارد. همین امر موجب می‌شود شرکت‌های مختلفی مانند بوتان، سایپا و ایران خودرو مجوزهای لازم را از این سازمان دریافت کنند.

معاون سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور تاکید کرد: در راستای واگذاری امور به بخش خصوصی، سازمان فنی حرفه ای (مجوزها به گروه‌های مختلف الف، ب، ج، د تقسیم می‌شوند) مجوز نوع الف را به برندهای تجاری مطرح اعطاء می‌کند. برندهایی که زیرساخت‌ها و استانداردهای لازم را داشته باشند می توانند مجوز بگیرند که خوشبختانه شرکت هپی لند مجموع این شرایط را دارد.

وی خاطر نشان کرد: قدم اول برای برندسازی، فرهنگ سازی است و دریافت مجوز آموزشگاه‌ها و ورود افراد برای دریافت خدمات آموزشی باعث می‌شود برندسازی شکل گیرد و گسترش یابد.

شاهپسند اظهار داشت: با توجه به اینکه زیرساخت‌ها براساس توسعه فناوری به شدت تغییر می‌کنند و بخش‌های دولتی رابطه چندانی با توسعه فناوری ندارند، سازمان فنی و حرفه ای به سمت همکاری با بخش خصوصی گرایش پیدا کرده است تا در ارائه خدمات آموزشی مشارکت داشته و منافع مشترک هر دو گروه تامین شود.

در این آیین شاه پسند معاون سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور، طاهرپور مدیرکل دفتر نظارت بهسازی و هدایت شغلی سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور، نصیر مدیرکل آموزش فنی حرفه ای استان گیلان و طاهری مدیریت هلدینگ هپی لند حضور داشتند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *