اخبار, نشست خبری

آیین تجلیل از خبرنگاران در هپی لند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هلدینگ هپی لند، پیش از ظهر امروز مراسم تجلیل از خبرنگاران بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور مهندس احمد طاهری؛ مدیرعامل گروه کارخانجات سرزمین شاد و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی در کارخانه هپی لند برگزار شد.
طی این نشست مدیرعامل هلدینگ هپی لند ضمن تبریک و تهنیت روز خبرنگار به اصحاب رسانه و قلم اظهار کرد: سالروز گرامیداشت خبرنگار فرصتی مناسب برای تجلیل و تکریم این قشر فرهیخته به شمار میرود که در فرآیند مسیر توسعه نقش مهمی داشته که میبایست از آنان حمایت صورت بگیرد.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان داخلی می‌تواند علاوه بر اشتغال پایدار، به رونق و پویایی اقتصاد هم کمک کند گفت: رسانه ها در توسعه و فرهنگ سازی جامعه نقش ارزنده ای دارند، بنابراین امیدآفرینی در جامعه و نشان دادن ظرفیت‌های کشور به‌ویژه در عرصه تولید باید مورد توجه جدی رسانه ها قرار گیرد.
مهندس طاهری با اشاره به نقش موثر رسانه ها در معرفی ظرفیت های تولید استان افزود: رسانه‌ها می توانند در معرفی و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی با معرفی ظرفیت های تولید نقش آفرین باشند.

در پایان مدیر عامل هلدینگ هپی لند با اهدای لوح تقدیر از فعالیت، اطلاع رسانی و انعکاس بموقع و دقیق اخبار، از کلیه اصحاب رسانه و فعالان عرصه خبر تقدیر و تشکر کردند.
گفتنی است؛ پس از این نشست خبرنگاران از توانمندی های کارخانه هپی لند بازدید بعمل آورده و با نحوه تولید پوشاک آشنا شدند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *