اخبار, مراسم

درخشش هپی لند در جشنواره ملی حاتم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ هپی لند، چهارمین جشنواره ملی حاتم با محوریت تجلیل از برندها و بنگاه‌های برگزیده اقتصاد کشور بر اساس ارزش آفرینی ملی، با مشارکت کامل بخش خصوصی و دولتی و سایر ارکان نظام در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.
این رویداد کشوری با حضور حداکثری مسئولان نظام و مدیران برندهای برگزیده صنعت و اقتصاد ایران از ۳۱ استان کشور در حالی برگزار شد که از برگزیدگان اجرای پروژه‌های شاخص ملی، طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی موفق، فعالیت‌های تحقیق و توسعه شاخص و در قالب اعطای نشان ملی حاتم در سه محور سیاسی، اقتصادی و فرهنگی قدردانی شد.
در این بین هلدینگ هپی لند نیز که یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی پوشاک در سطح کشور بوده و به عنوان کارآفرین نمونه و صادر کننده برتر در سطح ملی و بین المللی فعالیت می‌کند، در چهارمین جشنواره ملی حاتم مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.
شایان ذکر است حضور شرکت‌ها در “جشنواره ملی حــاتم” عــلاوه بـر ایجاد بسـتر رسـانه‌ای جهت معرفی آخرین توانمندی‌ها و دستاوردهای برگزیـدگان، فواید فراوانی برای آن‌ها در پی خواهد داشت که مهمترین آن ایجاد سازوکاری برای نهادینه کردن فرهنگ مدیریت دانش و تفکر سیستمی است.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *