اخبار, بازدیدها

تفاهم نامه همکاری هلدینگ هپی لند با دانشکده فنی شهید چمران گیلان امضا شد

به گزارش روابط عمومی هلدینگ هپی لند، تفاهم نامه همکاری آموزشی، پژوهشی وفناوری صنعت ودانشگاه فی مابین جناب آقای مهندس احمد طاهری مدیر عامل گروه کارخانجات سرزمین شاد و جناب آقای دکتر رسول شمشادی ریاست محترم دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران استان گیلان امضاء شد.
هدف از انعقاد این تفاهم نامه، پرورش تکنسین ماهر صنعتی، استاد مشاور صنعتی، ایجاد کارگروه آموزشی مشترک و تامین نیازهای مرتبط با صنایع نساجی استان گیلان از طریق تربیت و اشتغال نیروی انسانی تحصیلکرده فنی و مهارتی در استان در راستای اجرای بند ۷ فصل ۴ اصل ۴۳ قانون اساسی مبنی بر استفاده از علوم و فنون و تربیت افراد ماهر به نسبت نیاز برای توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور در چارچوب تفاهم نامه آموزشی همکاری میباشد.
گفتنی است این تفاهم نامه با شعار هرکارخانه یک دانشگاه، هر دانشجو یک تکنسین، هر استاد یک مشاور در صورتی امضاء شد که طرفین در خصوص موضوعات ذیل متعهد گشتند تا فاصله علم و مهارت را در بین جوانان و هنرآموزان حرفه نساجی کاهش بدهند.
1- توسعه مشارکت طرف ها در جهت تربیت نیروی انسانی ماهر در سطح آموزش عمومی و آموزش عالی در تامین نیازهای مرتبط با صنایع نساجی استان گیلان.
2- افزایش نگرش مثبت و گرایش هنرجویان و دانشجویان استان به صنایع نساجی استان گیلان ،کارگزاری اشتغال و راه اندازی کسب و کار دانشجویان دانشگاه.
3- توسعه رشته‌های فنی و مهارتی صنایع نساجی استان گیلان در صنعت استان‌ و دانشکده های فنی و حرفه‌ای استان متناسب با نیازهای صنعت مذکور.
4- همکاری در جهت اعتلای مفاهیمی چون کارآفرینی تجاری سازی فناوری پیشرفته بهره‌وری و رقابت پذیری و سایر مفاهیم مشابه بین دانش‌آموزان و هنرجویان و دانشجویان اساتید دانشگاه و صنعتگران.
5- استفاده از ظرفیت‌های آموزشی طرف ها به منظور دستیابی به اهداف مشترک.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *