اخبار, بازدیدها

بازدید سفیر بنگلادش از کارخانه هپی لند

به گزارش روابط عمومی هلدینگ هپی لند، آقای گوسال اعظم سارکر سفیر بنگلادش با ابراز خرسندی از بازدیدی که در خط تولید کارخانه هپی لند داشت گفت : این شرکت عملکرد بسیار مطلوب و امیدوار کننده ای دارد و تجربه ی کافی در تولید انواع پوشاک را گردآوری کرده است.

وی تصریح کرد : این تجربه در زمینه تولید انواع پوشاک به کارخانه هپی لند در بازار ایران جایگاه معتبری بخشیده است و توانسته در تولید برندها بسیار موفق عمل کند .

سارکر افزود : این کارخانه در همکاری با سایر شرکت های خارجی در زمینه طراحی نیز موفقیت های چشمگیری داشته است و در مجموع روندی رو به جلو در پیش گرفته و این از نقاط قوت این مجموعه بشمار می رود .

سفیر بنگلادش با تاکید بر افزایش ظرفیت کارخانه هپی لند اظهار داشت : این کارخانه خوب است در راستای گسترش محصولات خود تلاش کند و فضای کافی برای توسعه فعالیت و همکاری با کارخانه های خارجی را فراهم نماید .

وی اضافه کرد: دستیابی به این مهم می تواند به ارتقاء جایگاه این کارخانه در میادین بین المللی کمک کرده و بازدهی بیشتری داشته باشد .

سارکر از همکاری با کارخانه هپی لند استقبال و خاطر نشان کرد : این امکان برای ما وجود دارد که با این کارخانه همکاری داشته باشیم .

همچنین سفیر بنگلادش بعد از بازدید کارخانه با مدیرعامل مجموعه هپی لند دیدار و گفتگو کرد که حاصل نتایج این مذاکره در قالب تفاهم نامه ای امضا گردید که از اهم موضوعات تفاهم، میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

1- مذاکره جناب آقای سارکر سفیر محترم بنگلادش با بزرگترین تولیدکنندگان پوشاک بنگلادش
2- بررسی و مطالعه هپی لند در مورد تاسیس شرکت بازرگانی در بنگلادش

3- اعلام نیازمندی نیروهای متخصص خیاطی صنعتی و دیگر تخصص های جانبی از سوی هپی لند به جناب آقای سفیر به منظور معرفی و تامین آن نیروها برای اعزام و کار در ایران

4- همکاری جناب آقای سفیر با شرکت هپی لند در راه اندازی خط تولید در سیستان و بلوچستان

5- معرفی برندهای برتر بنگلادشی برای حضور در مجتمع تجاری هپی مارت در منطقه آزاد انزلی و راه اندازی خط تولید آن برند در مجتمع تولیدی نمایشگاهی زیرساخت

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *