اخبار, بازدیدها

حضور فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در هپی لند

به گزارش روابط عمومی هلدینگ هپی لند، پیرو دیدار چند روز گذشته رییس انجمن سرمایه گذاران و كارآفرینان، رییس جامعه بازاریان و بازرگانان و تعدادی از فعالان اقتصادی منطقه و درخواست حضور در منطقه و برگزاری جلسه هم اندیشی از فرماندهی انتظامی استان گیلان در خصوص موضوعات انتظامی، روز گذشته سردار ملكی به همراه تعدادی از همكاران استانی و شهرستانی با فعالان اقتصادی منطقه دیدار كردند.

این جلسه به میزبانی جناب آقای طاهری رییس انجمن سرمایه گذاران و كارآفرینان منطقه آزاد انزلی در شركت تولیدی هپی لند برگزار گردید. سردار ملكی ضمن بازدید از خط تولید شركت هپی لند در جلسه هم اندیشی با فعالان اقتصادی منطقه حضور یافته و در جریان موضوعات و مشكلات آنان قرار گرفتند.

در این جلسه آقای طاهری رییس انجمن سرمایه گذاران و كارآفرینان، آقای مروت پور رییس جامعه بازاریان و بازرگانان، آقای پور رشید و چند نفر از فعالان اقتصادی، موضوعات مرتبط را به اطلاع فرماندهی انتظامی استان گیلان رساندند.

سردار ملكی ضمن تشكر از مدیریت و پرسنل شركت هپی لند و تولیدكنندگان و بازرگانان منطقه، اعلام حمایت از تولید و تجارت در منطقه آزاد انزلی با هدف حفظ و توسعه اشتغال پایدار و جلوگیری از افزایش مشكلات اجتماعی، تعامل و همكاری دو جانبه از سوی نیروی انتظامی و فعالان اقتصادی را مورد تاكید قرار دادند. همچنین از همكاران خود خواستند كه با تشكل‌های بخش خصوصی منطقه آزاد انزلی جهت هم افزایی بیشتر، جلسات مشترك را به صورت مستمر برگزار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *