همایش نساجی

آغاز به کار نمایشگاه canton از ۳۱ اکتبر

صد و بیستمین دوره از نمایشگاه کانتون، بزرگ ترین نمایشگاه بین المللی جهان از ۳۱ اکتبر تا ۴ نوامبر ، در چین برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت نساجی امروز، این نمایشگاه سه فاز دارد و بخش منسوجات و پوشاک در فاز سوم آن برقرار می باشد و در بر گیرنده ی پوشاک زنانه و مردانه، منسوجات خانگی، پارچه و مواد اولیه نساجی است و قصد دارد تا محصولات مختلف را بدون در نظر گرفتن مقیاس و طبقه بندی در اختیار خریداران قرار دهد.

بخش A از این فاز به لباس های زنانه و مردانه شامل لباس عروس، لباس رسمی و غیره اختصاص دارد و در بخش C تولید کنندگانی از ترکیه، هند و پاکستان محصولات خود را در زمینه ی منسوجات خانگی نظیر حوله، حوله حمام، بالش و غیره به نمایش می گذارند.

لی کواندونگ، معاون مدیر کل نمایشگاه کانتون گفت: گرچه بازار بین المللی منسوجات در حال حاضر در مرحله رکود اقتصادی قرار گرفته است، این ما هستیم که باید به دنبال راه چاره باشیم. در نمایشگاه امسال فاز نساجی و پوشاک از حالت سنتی خود خارج شده و بیشتر به سمت ترویج و تسریع ایجاد یک زنجیره صنعتی فراگیر حرکت می کند.

 نمایشگاه کانتون سالی دو بار در بهار و پاییز در گوانگجو برگذار می شود و تمرکز آن بیشتر بر روی واردات و صادرات با روش های انعطاف پذیر و متنوع است، نمایشگاه تجاری آنلاین نیز به طور هم زمان برگزار خواهد شد.

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *