اخبار, سرزمین شاد

عرضه ماشین آلات نساجی جدید توسط کمپانی SSM در نمایشگاه ITME هند

کمپانی سوئیسی SSM، پیشرو در زمینه فرایندهای نخ ریسی و بوبین پیچی و دارنده حق اختراع در زمینه سیستم های الکترونیکی راهنمای نخ، ۸ محصول جدید را برای نخستین بار در نمایشگاه ITME که اخیرا در بمبئی برگزار شده بود، به نمایش گذاشت.
به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز،محصولات سری ایکس این کمپانی توجه زیادی را به خود جلب کردند. کمپانی SSM با ارائه ی تکنولوژی های جدید و مدرن همچنان روند به روز بودن خود را حفظ کرده است. این کمپانی در مجموع ۵ ماشین را به نمایش گذاشته و هشت محصول جدید را در زمینه های بوبین رنگ کنی/بوبین بازکنی،بوبین پیچی مونتاژ، تکسچرایزینگ جت هوا و بوبین پیچی نخ های دوخت عرضه کرده است.
یکی از بخش های هیجان انگیز غرفه SSM در نمایشگاه، معرفی الگوریتم بوبین پیچی DIGICONE 2 بر روی دستگاه XENO بوده که امکان افزایش ۱۰ درصدی تراکم بسته نخ را با دستورالعمل های رنگرزی مشابه فراهم می کند. از سوی دیگر محصولات سری ایکس کمپانی SSM اقتصادی ترین محصولات در زمینه بوبین پیچی می باشند که با حفظ بیشترین میزان انعطاف پذیری در این زمینه ، هزینه های موجود را به کمترین مقدار ممکن می رسانند.
به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، دستگاه DP5-T که به طور جداگانه به نمایش گذاشته شده بود نشان دهنده پیچ و خم های فانتزی در تولید نیمچه نخ و نخهای فانتزی ظریف و ضخیم بود که توجه زیادی را هم به خود جلب کرد. در پایان دستگاه های TK2-20 CT(برای بوبین ها)، KTE(برای قرقره ) و TT(برای تیوب ها) در زمینه پیچش نخ های دوخت(با ابزار الکترونیکی کنترل جمع شدگی نخ)، تکمیل کننده ماشین های به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه ITME هند بود.

منبع : نساجی امروز

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *