همایش نساجی

برپایی نمایشگاه نساجی اینتکس ۲۰۱۶ در سریلانکا

نمایشگاه نساجی اینتکس ۲۰۱۶ جنوب آسیا؛ تنها نمایشگاه بین المللی در جنوب آسیا به عنوان منبع تامین نخ، پارچه لباسی، پارچه جین، اکسسوری و خدمات وابسته از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ اکتبر در شهر کلمبو و در مرکز نمایشگاهی سریلانکا برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه یک سکوی مهم برای تجارت بکر درون منطقه ای در جنوب آسیا می باشد.

به گزارش سایت نساجی امروز، اینتکس ۲۰۱۶ تنها نمایشگاه نساجی بین المللی در جنوب آسیا و تنها جایگاهی است که با دادن بینشی عمیق و اساسی به بازدیدکنندگان به آن ها کمک می کند تا به بازار وسیع منطقه جنوب آسیا نفوذ کنند.

این نمایشگاه با درک رشد روز افزون اهمیت منطقه و پتانسیل آن ایجاد شد تا به خریداران و تولیدکنندگان برای بهره گیری از این فرصت کمک کند. اینتکس تنها نمایشگاه بین المللی نساجی برای یافتن منابع در منطقه جنوب آسیاست که با غرفه گذاران جهانی از هند، پاکستان، بنگلادش، سریلانکا، چین، کره، تایوان، هنگ کنگ و بیشتر خریداران از جنوب آسیا و سایر بازارهای بین المللی در ارتباط است.

پتانسیل تجارت درون منطقه ای بسیار عظیم است و لازم است تا این فضای خالی پر شود. اینتکس تنها جایگاه در جنوب آسیاست که باعث گسترش این تجارت می شود و در نتیجه به عنوان دروازه ای به سوی بازارهای جنوب آسیا شناخته می شود.

بخش های تخصصی اینتکس نظیر دنیای جین (ارائه دهنده ی نخ و پارچه جین، اکسسوری و مواد شوینده)، بخش روندهای بازار (پیش بینی کننده ی جدیدترین روندها و طراحی ها) و بخش نوآوری (ارائه دهنده ی جدیدترین نوآوری ها در بخش منسوجات و خدمات) با ایجاد یک نگرش متمرکز، به روابط دوجانبه خریدار و غرفه گذار کمک می کند.

به گزارش سایت نساجی امروز،اینتکس با پر کردن فضای بین خریداران و تامین کنندگان آن ها را زیر یک چتر گرد هم می آورد. این نمایشگاه تنها نمایشگاه جنوب آسیاست که به طور اختصاصی در راستای رفع نیازهای پوشاکی برندهای بین المللی جهان گام بر می دارد.

رییس انجمن صادرکنندگان پوشاک سریلانکا، سیف جفرجی می گوید: اینتکس به طور حتم یک شانس ایده آل برای شرکت های کوچک و متوسط است تا بتوانند خود را مطرح کنند. اینتکس روابط تجاری را تسهیل کرده و یک مکان ایده آل برای تجارت آینده فراهم می کند.

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *